Rowery elektryczne

Firma Fun-Bike, produkuje rowery elektryczne, o różnym zasięgu i mocy.

Naprawiamy i przerabiamy rowery elektryczne, deskorolki typu "hoverboard", wózki inwalidzkie, wkrętarki i inne urządzenia elektryczne bazujące na zasilaniu ogniwami litowo-jonowymi i innymi.

Akumulatory budujemy na najnowszych ogniwach przez co mamy pewność długiego działania. Prędkość oraz inne parametry pojazdu możemy ustalić indywidualnie : przepisowo do 25 km/h lub więcej (nawet do 100 km/h) oraz montażu manetki gazu.

Do instalacji elektrycznej roweru możemy założyć wyświetlacz lcd, oświetlenie led, alarm rowerowy, ładowarkę usb i inne gadżety na prąd :)


 

DLACZEGO ROWER ELEKTRYCZNY ? :)

- znacznie ogranicza wysiłek rowerzysty,

- my decydujemy ile dać mocy z silnika a ile z własnego pedałowania lub tylko jednej z tych opcji,

- pomaga w pokonywaniu wzniesień,

- ułatwia jazdę pod wiatr,

- zwiększa prędkość jazdy,

- ułatwia ruszanie z miejsca,

- alternatywa dla transportu spalinowego w mieście i poza nim (auto, motor, autobus),

- daje ogromną przyjemność z jazdy,

- pozwala odbywać długie wycieczki,

- ułatwia jazdę rowerem osobą starszym i niepełnosprawnym,

- koszt przejechania rowerem elektrycznym 100 km to koszt ok. 1 zł,

- możliwość jazdy ulicą, ścieżką rowerową i w pewnych sytuacjach chodnikiem,

- tam gdzie możemy wjechać rowerem elektrycznym np. las, parki narodowe nie możemy motorem, quadem,

- jeżdżąc elektrykiem do pracy szybko zauważysz oszczędności w swoim budżecie domowym.

 

Zachęcamy do konwersji Waszych rowerów na elektryczne :)

W DZISIEJSZYCH CZASACH TO MIT ŻE ROWER ELEKTRYCZNY JEST DLA "LENIUCHÓW". TO DOSKONAŁA ALTERNATYWA DLA TRANSPORTU SPALINOWEGO W DRODZE DO PRACY, SZKOŁY, WYCIECZEK itp.

Zapraszam do odwiedzenia firmy FUN-BIKE a chętnych na przejażdżkę mocnym rowerem elektrycznym :)

 

 Przykładowe koszty przejechania 100km.

 fot. rowery-elektryczne.pl

 

WYRÓŻNIAMY 3 RODZAJE PRZERÓBKI ROWERU:

1) Napęd centralny z silnikiem zintegrowanym z mechanizmem korbowym oraz pedałami. Moc silnika przenoszona jest bezpośrednio na łańcuch. Efektem tego jest pedałowanie, które daje większą prędkość przy zachowaniu małej ilości obrotów korbą na minutę. Silnik ten pozwala zachować właściwy dla konstrukcji roweru środek ciężkości co wpływa na dobre właściwości jezdne. 

Najpopularniejsze zestawy posiadają:350W i 500W, a na najbardziej wymagających czekają silniki 750W.

Koszt takiej przeróbki zaczyna się od 3500,00zł wzwyż. Przykładowa konwersja o mocy 36V 17,5 Ah wynosi 4000,00zł.

 

2) Silnik wbudowany  w przednie kole jest bardzo popularny rodzaj konwersji ze względu na atrakcyjną cenę. Jest często spotykany w gotowych rowarach elektrycznych w sklepach. System polega na przepleceniu koła, do którego w miejsce piasty zainstalowany zostaje silnik. Podczas pedałowania czujnik umieszczony w korbie wysyła sygnał do silnika, który załączając się wspomaga kręcenie koła.Rozwiązanie to idealnie się wpisuje do rowerów miejskich, którymi się głównie poruszamy po płaskich terenach i utwardzonej nawierzchni. Z racji tego, że silnik wspomaga kręcenie się przedniego koła to osiągamy efekt „wyciągarki” na wszelkich podjazdach. Każdy ruch korbą załącza system wspomagania o czym należy pamiętać podczas zawracania i przejeżdżania przez ciasne zakręty.

Koszt takiej przeróbki zaczyna się od 2000,00zł wzwyż. Przykładowa konwersja o mocy 36V 10 Ah wynosi 2100,00zł.

 

3) Silnik wbudowany w tylne koło. Często stosowany do użytkowania w terenach górskich oraz po nierównych terenach. System polega na przepleceniu tylnego koła, do którego w miejsce piasty zainstalowany zostaje silnik.  W rozwiązaniach tego typu stosuje się silniki o mocy 500W i więcej. Taki system może zostać zainstalowany nawet do rowerów na pełnym zawieszeniu. Z takim silnikiem ma się wrażenie, że wiatr " wieje w plecy czały czas". 

Koszt takiej przeróbki zaczyna się od 2300,00zł wzwyż. Przykładowa konwersja o mocy 36V 14,5Ah to 2700,00zł.

tags: